زیبایی لبخند با ونیر کامپوزیت: راه‌حل سریع و موثر

ونیر کامپوزیت یکی از روش‌های مدرن و موثر در بهبود ظاهر دندان‌ها است که به سرعت در میان افرادی که به زیبایی لبخند خود اهمیت می‌دهند، محبوبیت پیدا کرده است. این روش، با استفاده از مواد کامپوزیتی با کیفیت بالا، امکان اصلاح مشکلات ظاهری دندان‌ها مانند شکستگی و رنگ نامطلوب را فراهم می‌کند. ونیر کامپوزیت نه تنها به زیبایی دندان‌ها افزوده، بلکه با تقویت ساختار دندان، دوام و ماندگاری بالایی نیز دارد. از دیگر مزایای این روش می‌توان به کم‌تهاجمی بودن، نتایج فوری و قابلیت تطبیق رنگ با دندان‌های طبیعی اشاره کرد. اگر به دنبال لبخندی جذاب‌تر و دندان‌هایی بی‌نقص هستید، ونیر کامپوزیت گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست.

در این مراجعه کننده عزیزمون نیز از محبوب ترین درمان های زیبایی یعنی ونیر کامپوزیتی استفاده شده است. به دلیل عدم تمایل بیمار به تعویض روکش های موجود، صرفا تغییر جزیی جهت هماهنگی با سایر دندان ها در دندان دارای روکش ایجاد شد.

این نمونه کار را نیز حتما ببینید : اصلاح لبخند با روکش های زیر کونیا (تمام سرامیکی)

بعد از ترمیم ونیر کامپوزیتی دندان توسط دکتر نگین واعظی تبریز بعد
قبل از ترمیم ونیر کامپوزیتی دندان توسط دکتر نگین واعظی قبل

ترمیم ونیر کامپوزیتی دندان در تبریز

ترمیم ونیر کامپوزیتی دندان  یکی از خدمات ارائه شده توسط دکتر نگین واعظی جراح و دندانپزشک می باشد. جهت مشاوره می توانید به کلینیک مراجعه نمایید. برای آگاهی از قیمت ترمیم کامپوزیت دندان ، ونیر و لمینت دندان ، درمان ریشه ، بلیچینگ ، جراحی ، ایمپلنت ، اطفال و …  می توانید به آدرس کلینیک مراجعه نمایید.

برای مشاهده سایر نمونه کارها می توانید پیج اینستاگرام دکتر نگین واعظی را دنبال کنید:

پیج اینستاگرام دکتر نگین واعظی

مشاهده پیج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *