تفاوت بلیچینگ و جرم گیری دندان چیست؟ آیا این دو روش مشابه هم هستند و نتایج مشابهی دارند؟بسیاری اوقات به شما توصیه می شود که برای سفید کردن دندان هایتان جرم گیری و بلیچینگ کنید! در حالی که این دو روش اساسا با هم متفاوت هستند. و هر کدام هدف خاصی را دنبال می کنند.در ادامه یک نمونه کار بلیچینگ که توسط دکتر نگین واعظی انجام شده است را مشاهده می کنید و سپس به تفاوت بلیچینگ و جرم گیری خواهیم پرداخت.

بعد
بلیجینگ دندان در تبریز سفید کردن دندان در تبریز تفاوت بلیچینگ و جرم گیری دکتر نگین واعظی - قبل از بلیچینگ قبل از بلیچینگ

تفاوت بلیچینگ و جرم گیری دندان چیست؟

بسیاری از افرادی که برای انجام بلیچینگ دندان در تبریز و دیگر شهرها اقدام می کنند تفاوت بلیچینگ با جرم گیری دندان و مزایا و معایب این درمان را نمی دانند. بصورت خلاصه در ادامه در این زمینه توضیح می دهیم.

جرم گیری دندان Dental Scaling

همانطور که قبلا در مقاله تفاوت پلاک دندانی و جرم دندانی توضیح داده ایم،در صورتی که پلاک باکتریایی به صورت طولانی مدت و مکرر روی دندان ها باقی بماند، به تدریج در اثر رسوب مواد معدنی در آن، سخت شده و تبدیل به کَلکولوس یا جرم دندانی (Calculus) خواهد شد. جرم دندانی می تواند روی دندان طبیعی، دست دندان مصنوعی و بر روی دندان های شیری یا دائمی و در هر سنی تشکیل شود.اقداماتی که دندانپزشک برای برداشتن این لایه یا جرم دندانی انجام می دهد را جرم گیری دندان می نامند.

عامل اصلی تحریک و التهاب لثه و به طور کلی عامل اغلب بیماری های پریودنتال، پلاک و جرم دندانی می باشد. لذا جرم گیری برای سلامتی دندان ها بسیار ضروری است و حتما باید در محیط مطب و توسط دستگاه های ویژه ای صورت گیرد.برای جرم گیری دندان در تبریز یا هر شهر دیگری کافیست به مطب دندانپزشک مراجعه و نوبت رزرو کنید. در تبریز نیز می توانید به مطب دکتر نگین واعظی مراجعه نمایید.

حتما ببینید : اصلاح و بهبود لبخند با روکش های تمام سرامیک (زیرکونیا)

بلیچینگ دندان Tooth bleaching

بلیچینگ دندان یک روش غیرتهاجمی و محبوب برای سفید کردن دندان‌ها و بهبود زیبایی لبخند است. در این روش، از مواد سفیدکننده‌ خاصی مانند پراکسید هیدروژن استفاده می‌شود که به لایه‌های بیرونی دندان نفوذ کرده و رنگ دندان‌ها را چند درجه روشن‌تر می‌کند. بلیچینگ برخلاف جرم‌گیری، برای از بین بردن پلاک یا رسوبات دندانی طراحی نشده است و تمرکز آن فقط بر روی روشن‌تر کردن رنگ دندان‌هاست.

بلیچینگ دندان هم در مطب و هم در منزل انجام می شود. کلینیک دندانپزشکی دکتر واعظی خدمات بلیچینگ و جرم گیری را در تبریز ارائه می دهد.

بلیچینگ یک راهکار سریع و مؤثر برای افرادی است که به دنبال بهبود ظاهر لبخند خود هستند، اما باید توجه داشت که این روش، دائمی نیست و ممکن است نیاز به تکرار داشته باشد. همچنین، مراقبت‌های پس از درمان مثل خودداری از مصرف مواد رنگی مانند قهوه و چای به ماندگاری نتایج کمک می‌کند.

بلیچینگ در تبریز جرم گیری در تبریز بهترین مطب بلیچینگ در تبریز بهترین مطب جرم گیری در تبریز دکتر نگین واعظی دندانپزشک
تفاوت بلیچینگ و جرم گیری دندان - ارائه خدمات جرم گیری و بلیچینگ در تبریز

بلیچینگ دندان در تبریز (سفید کردن دندان ها)

بلیچینگ دندان و جرم گیری یکی از خدمات ارائه شده توسط دکتر نگین واعظی جراح و دندانپزشک می باشد. جهت مشاوره می توانید به کلینیک مراجعه نمایید. برای آگاهی از قیمت ترمیم کامپوزیت دندان ، ونیر و لمینت دندان ، درمان ریشه ، بلیچینگ ،جرم گیری، جراحی ، ایمپلنت ، اطفال و …  می توانید به آدرس کلینیک مراجعه نمایید.

برای مشاهده سایر نمونه کارها می توانید پیج اینستاگرام دکتر نگین واعظی را دنبال کنید:

پیج اینستاگرام دکتر نگین واعظی

مشاهده پیج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *